Neprehliadnite

Podporte nás na facebooku

   razitko.pngklik na obrázok

safetyImg_SK.png 


                                                                                                           

Doprava

 

V Bratislave dovoz nákupu "zdarma" nad sumu 84€ vrátane DPH.
*Súkromná osoba má nákup na platbu vopred cez účet.*Tovar na dobierku dodávame pre firmy a živnostníkov.

Doručenie tovaru

  • zaslanie zásielkovou službou DPD - k hodnote objednaného tovaru sa účtujú skutočne vynaložené náklady na doručenie tovaru.

 

Hmotnosť balíka prepravné EUR / balík cena bez dobierky
bez DPH s DPH
   0-10 kg    8,00 EUR    9,60 EUR
 10-20 kg  15,00 EUR  18,00 EUR
 20-30 kg  20,00 EUR  24,00 EUR
 30-40 kg  30,00 EUR  36,00 EUR
 40-50 kg  40,00 EUR  48,00 EUR
 50-60 kg  50,00 EUR  60,00 EUR
 60-70 kg  60,00 EUR  72,00 EUR

Doprava od 24 hodín do 48 hodín kuriérom na Slovensku.

  • V rámci Bratislavy zadarmo vlastnou autodopravou - musí byť hodnota doručeného tovaru nad 70,00 EUR bez DPH (po uplatnení zliav). .
  • V rámci Bratislavy rozvoz tovaru v hodnote tovaru do 69,99 EUR bez DPH,
  • (po uplatnení zliav) sa bude účtovať doprava sumou  7,50 EUR bez DPH.
  • Objednávky sú zaraďované do plánu rozvozov a doručované v rámci vyťažovacích jázd.
  • Spôsoby dodania tovaru

Objednávaný tovar v rámci Bratislavy doručujeme vlastným rozvozom, mimo Bratislavy prepravnou spoločnosťou .

Na dobierku pre firmy a na živnosť - zákazník zaplatí kuriérovi /DPD/ v hotovosti pri pravzatí tovaru. Od kuriéra dostanete doklad o úhrade.. Zásielka obsahuje Vami objednaný tovar a faktúru, daňový doklad.  *Súkromná osoba má nákup na platbu vopred cez účet.

Akonáhle bude Vami objednaný tovar odovzdaný prepravnej spoločnosti DPD, odošleme na Váš e-mail informáciu so všetkými potrebnými údajmi vrátane čísla zásielky, podľa ktorej si môžete odsledovať pohyb zásielky z nášho skladu až ku Vám domov.

  https://www.dpd.com/sk/sk/cakam-balik/sledovanie-balikov/

  Pri objednávke mimobratislavského zákazníka, predávajúci zabezpečí expedíciu tovaru zo svojho skladu do 2-3 dní od nasledujúceho pracovného dňa, ak sa nedohodnú inak.V prípade, že celá objednávka nie je vybavená z dôvodu nedostatku tovaru, poplatok za balné a prepravu účtujeme len pri odoslaní prvej časti zásielky.

Pri zjavnom poškodení tovaru počas prepravy je kupujúci povinný urobiť písomný záznam o povahe škody s prepravcom - kuriérom do "škodového protokolu", resp. poškodený tovar neprevziať. Reklamáciu poškodenia tovaru treba uplatniť do "24 hodín" od dodania, inak nebude uznaná. Zdokumentovať poškodenie balíka a tovaru, uchovať obal balíka.  

  • V prípade doručovania rozmernejšieho a ťažšieho tovaru dopravnou službou, táto nie je povinná riešiť donášku priamo do bytu. Z tohto dôvodu kupujúci musí počítať so zabezpečením tejto služby svojpomocne. Reklamácie na nevykonanú,*vynášku tovaru dopravnou službou predávajúci nebude akceptovať.

  • Ostatné ujednania

    Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky zoznámil s týmito obchodným podmienkami predávajúceho a reklamačným poriadkom predávajúceho a že s týmito súhlasí.